رحیمیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور مردم در حمایت از امنیت کشور معجزه انقلاب است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: حضور مردم بعد از این فتنه اسرائیلی و آمریکایی که به بهانه گرانی بنزین راه انداخته شد، در سراسر کشور علامت آشکاری از معجزه و لطف خداوند متعال در بقا و استمرار این نظام تا ظهور امام زمان (عج) دارد.
کد خبر: ۳۷۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 25November 2019

«حجت‌الاسلام‌ محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران در حاشیه اجتماع بزرگ و خودجوش مردمی در حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که خون 220 هزار شهید پای آن ریخته است مورد عنایت خاص امام زمان (عج) است.

وی گفت: 40 سال گذشته انقلاب اسلامی مبین این حقیقت است که اگر عنایت خاص امام زمان (عج) و نقش ولایت فقیه نبود، هزار بار باید این نظام فرو ریخته باشد اما لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان (عج) و نقش بی بدیل و فوق‌العاده ولایت فقیه و حضور مردمی که امام (ره) درباره آن‌ها فرمودند «ملت ایران در عصر حاضر از مردم حجاز و مردم عراق در دوران حضرت سید الشهدا برتر هستند»، این کشور را بیمه کرده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: شاید برخی به ناهنجاری‌ها جامعه اشاره کنند اما اگر میانگین و معدلی حاصل شود، خوبی‌ها و خوبان این کشور در دنیا بی نظیر‌ند.

رحیمان به حضور گسترده مردم در این تجمع خودجوش اشاره کرد و افزود: حضور مردم بعد از این فتنه اسرائیلی و آمریکایی که به بهانه گرانی بنزین راه انداختند، در سراسر کشور علامت آشکاری از معجزه و لطف خداوند متعال در بقا و استمرار این نظام تا ظهور امام زمان (عج) دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار