یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

فتنه‌ای که به سرانجام نرسید

ملت ایران این‌بار هم همچون گذشته با بصیرت، آگاهی و هوشیاری صف خود را از آشوبگران، فتنه‌گران و اغتشاشگران جدا کردند و بار دیگر آتش فتنه دشمنان را خاموش و نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۳۷۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵ - 26November 2019

فتنه‌ای که به سرانجام نرسیدگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داشتند به دنبال شکست این انقلاب مردمی بودند و با حمایت از منافقین دست به ترور‌های ناجوانمردانه زدند.

در همان سال‌های اول انقلاب، آیت‌الله بهشتی، آیت‌الله مطهری، باهنر و رجایی که از پایه‌گذاران انقلاب اسلامی بودند توسط دست‌پرورده‌های استکبار جهانی ترور شدند.

آنها پس از اینکه نتوانستند با ترور شخصیت‌هایی که هر کدام پایه‌ای برای انقلاب اسلامی بودند، جلوی حرکت انقلاب را بگیرند، دست به تحریک صدام زدند و جنگ تحمیلی را علیه سرزمینمان آغاز کردند.

دشمنان که امید زیادی به پیروزی برابر ایران در جنگ داشتند در طول هشت سال جنگ تحمیلی حامی تسلیحاتی و نظامی صدام بودند و در آن زمان به روزترین تسلیحات نظامی را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند.

اما ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار، رشادت، شهامت و از خودگذشتگی دشمنان را شکست دادند و محدودیت‌ها را به فرصتی برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف به خصوص نظامی تبدیل کردند.

جمهوری اسلامی ایران با به‌کارگیری جوانان متعهد و متخصص توانست در عرصه نظامی به بالاترین سطح از آمادگی برسد؛ دشمنان ایران اسلامی هرگاه دست از پا خطا کردند و خیال شوم بر سر پروراندند با جواب محکم جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند.

دشمنان پس از شکست‌های پی در پی در حوزه نظامی راهبرد خود را  تغییر دادند؛ آن‌ها با استفاده از رسانه و فضای مجازی به دنبال ناکارآمد نشان دادن مسئولین و تحریک مردم علیه آن‌ها بودند.

آنها در سال 96 با استفاده از همین حربه و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت برخی‌ها را در کشور تحریک و با نفوذ دست‌پرورده‌های خود در میان ‌آن‌ها صحنه را برای عقده‌گشایی خود آماده کردند و با تخریب اموال عمومی آن را به پای مردم ایران نوشتند؛ اما ملت ایران در همان سال ضمن محکوم کردن عده‌ای آشوبگر صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

نزدیک به دو سال از آن اتفاق ناخوشایند می‌گذرد و این بار دشمنان که همیشه در کمین هستند به بهانه افزایش قیمت بنزین دست به اغتشاش و آشوبگری زدند؛ با توجه به تحرکات صورت گرفته در کشور و طبق صحبت‌های مسئولین اینبار دشمنان با ظرفیت‌های بیشتری به دنبال خرابکاری، آشوب، ایجاد ناامنی و سوءاستفاده از این شرایط بودند.

این بار هم مردم همچون گذشته با بصیرت، آگاهی و هوشیاری صف خود را از آشوبگران، فتنه‌گران و اغتشاشگران جدا کردند و بار دیگر فتنه دشمن را خاموش و نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی اقتدار و آرامش نشان دادند که همچون 40 سال گذشته پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همواره پشتیبان جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته در جمع راهپیمایان پایتخت ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به مسئولین گفت: مردم با حضور در صحنه وظیفه خود را اعلام کردند و حالا باید مسئولین و مدیران وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تاکید کرد:  به آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و آل سعود می‌گویم، ما را در میدان امتحان کردید و در صحنه‌های مختلف سیلی خوردید، برخی از سیلی‌ها را جهان دیده است و برخی را هم ندیده‌اند؛ اما دشمنان بدانند اگر از خط قرمز‌های ما عبور کنند نابودشان می‌کنیم.  هر کسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آن‌گونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما دشمنان مراقب باشند که صبر ما انتها دارد؛ پس باید به ملت ایران احترام بگذارند؛ اگر این نیروی متراکم ما آزاد شود، دشمنان در هیچ جای جهان امنیت نخواهند داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار