داودآبادی:

خدا لعنت کند آنان را که به‌جای دین، حزب دارند!

«حمید داودآبادی» در صفحه مجازی خود نوشت: «و باز مردم محجوب، مظلوم، صبور، مقاوم و مخلص، خالصانه‌تر از مدعیان، آمدند و مشت خود را بر دهان همه آنانی که با انقلاب اسلامی زاویه پیدا کرده‌اند، چه چپ و چه راست و هر حزب و گروه، کوبیدند.»
کد خبر: ۳۷۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 26November 2019

خدا لعنت کند آنان را که بجای دین، حزب دارند!به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حمید داودآبادی» رزمنده، جانباز و پژوهشگر دوران دفاع مقدس، در صفحه اجتماعی خود در واکنش به راهپیمایی روز گذشته (دوشنبه) مردم تهران علیه اقدامات فتنه‌گران و آشوب‌گران، نوشت: «و باز هم مردم حرف آخر را زدند. همان مردمی که فرزندان خود را همچنان برای دفاع از اسلام و انقلاب به قربانگاه می فرستند. همین مردمی که هیچ‌کس با وانت، مرغ و برنج و گوشت دم خانه پیرزنی که سه بچه‌اش شهید شده‌اند، توزیع نمی‌کند. همین مردمی که پدر پیر دو شهید، از همین مغازه‌ای خرید می‌کند که من و تو روغن و برنج می‌خریم. همین مردمی که هزینه بنزین دور دور کردن ماشین‌های مدل بالا و آقازاده‌ها، بر دوش آنان بیشتر سنگینی می‌کند؛ ولی صدای‌شان درنمی‌آید.

هیچ تحفیفی هم ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی که نفس ندارند و... وجود ندارد.

پدر و مادری که همه دار و ندار خود یعنی فرزندان‌شان را فدا کردند، نه با اسکورت و محافظ آمده بودند، نه با ماشین ضدگلوله؛ پای پیاده، مثل همه مردم، مثل 40 سال گذشته، با اتوبوس و مترو، از در خانه آمدند تا بگویند: «ما همچنان ایستاده‌ایم».

مسئولین اما. خیلی‌ها که نیامدند چون کار واجب‌تر داشتند. بعضی‌ها که اصلاح‌طلب و کارگزار هستند و این کارها را پوپولیستی و امّل‌بازی می‌دانند و همچنان خود را تافته جدابافته می‌دانند.

و آن‌هایی که آمدند...

ای وای! با ماشین شیشه‌دودی، چراغ زنان و بوق زنان، انگاری دختر 14 ساله عروس می‌برند!

تا دم جایگاه آمدند. تازه چون هوا سرد بود، محافظین و همراهان بجایشان مشت گره کرده خود را بالا می‌بردند و شعار می‌دادند!

حواستان باشد!

این مسندی که بر آن تکیه زده‌اید، امانت خون آن فرزندان مظلوم است. از انقلاب گرفته تا جنگ و دفاع از حرم و این آخری‌ها مقابله با فتنه. شاید این دنیا چندصباحی فکر کنید خبری است؛ ولی آخرش باید آه و ناله آن مادر و پدر شهید را جواب‌گو باشید.

و باز مردم محجوب، مظلوم، صبور، مقاوم و مخلص، خالصانه‌تر از مدعیان، آمدند و مشت خود را بر دهان همه آنانی که با انقلاب اسلامی زاویه پیدا کرده‌اند، چه چپ و چه راست و هر حزب و گروه، کوبیدند.

خدا لعنت کند آنان را که بجای دین، حزب دارند!

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار