نماینده ولی فقیه در اجتماع بسجیان بیرجند:

کسانی که به فکر غرب می‌خوابند خواب آشوب می‌بینند

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر کسانی در این کشور به امید فرانسه، انگلیس، آلمان و اروپا شب می‌خوابند بدانند که خواب آشوب می‌بینند، چون آن‌ها فقط نوکر می‌خواهند و نوکرهایشان را هم فقط خودشان انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 26November 2019

ندانم کاری برخی اگر از روی تعمد باشد باید حواس شان به عواقب آن هم باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» امروز در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: اگر کسانی در این کشور به امید فرانسه، انگلیس، آلمان و اروپا شب می خوابند بدانند که خواب آشوب می بینند چون آنها فقط نوکر می خواهند و نوکرهایشان را هم فقط خودشان انتخاب می کنند و هر زمانی هم که بخواهند این نوکرها را مثل دستمال کاغذی در زباله می اندازند.

وی افزود: مگر اروپا با صدام یا قذافی یا مرسی چه کرد که حالا عده ای در داخل کشور ما چشم امیدشان به اروپا است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور تصریح کرد: این آسیب ها و خساراتی که به مردم وارد شده در نگاه خوش بینانه اگر از روی ندانم کاری باشد که البته پذیرفته نیست اما اگر از روی تعمد باشد مسئولان بدانند که مردم در ادامه راه رفتارشان را در برخورد با آنان عوض خواهند کرد.

عبادی تفکر بسیجی را در تقابل با تفکر حیوانی لیبرال دموکراسی دانست و افزود: تفکر بسیجی که به عنوان تجسم زیرساخت فکری یک مسلمان متعهد و با ایمان مطرح است این قبل از هر چیز توجه به جایگاه خودش اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: حاصل همه تلاش انبیا و رسل با برهان قاطع و علم و معجزه این از آن بسیجی و تفکر است، کشف و شهود و انواع کرامت هایی که خدا بر دست انسان های کامل قرار داده این ها از افتخارات اندیشه بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رشد انسان در قالب ایثار و خدمت و شهادت حاصل می شود و این جز با داشتن تفکر بسیجی به دست نمی آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها