معاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:

امروز زمان تسلیم، سازش و مذاکره با دشمنان نیست

سردار «علی استاد حسینی» گفت: امروز زمان تسلیم، سازش و مذاکره با دشمنان نیست، آن چیزی که توانست ما را در این چهار دهه به‌سوی پله‌های موفقیت و ترقی سوق دهند تنها عنصر مقاومت بود که این راه و روش می‌بایست ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «علی استادحسینی» ممعاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین امروز در تجمع تجدید میثاق بسیجیان شاهرود با رهبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج با بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند، اظهار داشت: آمریکا نه در این برهه بلکه در طول این چهار دهه بارها اثبات کرده که خیرخواه مردم ایران نیست لذا این مذاکره چیزی جز ضرر و زیان مادی و معنوی آورده دیگری برای کشور نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران در مقابل تهدیدهای آمریکا همواره ثابت کردند که علی‌رغم همه مشکلات موجود پای ارزش‌های انقلابی خود ایستاده و قدمی عقب‌تر نخواهد رفت، افزود: خوشبختانه ملت ایران همواره هوشیار و بیدار درصحنه‌های مختلف حضور دارد.

معاون عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بار دیگر خط بطلان بر توطئه و فتنه‌های دشمن در ناآرامی‌های اخیر کشید، ابراز داشت: ایشان راه و تکلیف انقلاب را روشن و دشمنان را از رسیدم به اهداف شوم خودشان مأیوس کردند.

استاد‌حسینی بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای بود برای دشمن تا بار دیگر بتواند از این اغتشاشات به نفع خود بهره‌برداری کند که این توطئه در نطفه خفه شد، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب راه مردم و اغتشاش‌گران را از هم جدا و به دنیا اثبات کرد که این بهانه‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب و نظام وارد کند.

وی با بیان اینکه امروز زمان تسلیم، سازش و مذاکره با دشمنان نیست، افزود: آن چیزی که توانست ما را در این چهار دهه به‌سوی پله‌های موفقیت و ترقی سوق دهند تنها عنصر مقاومت بود که این راه و روش باید ادامه پیدا کند و تا زمانی که پای سخنان رهبر معظم انقلاب بایستیم برنامه‌ریزی‌های دشمن برای سست کردن پایه‌های نظام خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار