سردار حبیبی خبر داد؛

۸ نفر از عاملان راه‌بندان خیابان‌های شیراز در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان فارس با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، هشت نفر از کسانی که طی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر اقدام به ایجاد راه‌بندان از طریق ریختن نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌های شیراز کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 26November 2019

۸ نفر از عاملان راه بندان خیابان‌های شیراز در دام پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این خبر  اظهار داشت: در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در سطح استان و به‌ویژه شهر شیراز، عده‌ای از افراد فرصت‌طلب با استفاده از کامیون نسبت به ایجاد راه‌بندان از طریق ریختن نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌ها و معابر منتهی به شهر شیراز اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه هشت نفر از این افراد را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه کامیون‌های این افراد توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار