فرمانده دفاع مقدس:

«ایستادگی» رمز پیروزی ما در فتح خرمشهرهای پیش روست

سردار «غلامرضا احمدی» گفت: خرمشهرهایی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی پیش روی ماست که باید با ایستادگی و مقاومت آنها را فتح کرده و از چنگال دشمنان آزاد کنیم.
کد خبر: ۳۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس در همایش شکوه و اقتدار که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در سالن ورزشی 9 دی سبزوار برگزار شد با بیان اینکه برخی در کشور سر سفره نظام نشسته اند و از نعمات آن بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از این افراد با زبان و قلم خود برای دشمنان کشور و اسلام کار کرده و به نفع سیاست های غرب قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که باید فتح کنیم تصریح کرد: خرمشهرهایی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در پیش روی ماست که باید با ایستادگی و مقاومت آنها را فتح کرده و از چنگال دشمنان آزاد کنیم.

احمدی در ادامه با توصیف جنگ صفین و ماجرای مذاکرات تحمیلی بر امیر المومنین (ع) بیان کرد: به گواه تاریخ برخی افراد نفوذی با تحمیل مذاکرات و ماجرای حکمیت بر ایشان سرنوشت تاریخ را تغییر دادند وگرنه تا نابودی معاویه دقایقی باقی نمانده بود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه برخی هنوز حل مشکلات کشور را در گرو مذاکره و توافق با غرب و آمریکا می دانند تاکید کرد: راه حل مشکلات کشور در داخل و به دست جوانان انقلابی و بسیجی است.

وی بهترین شکرگزاری برای مسئولین در قسمت های مختلف کشور را خدمت صادقانه به مردم دانست افزود: این انقلاب به دست مردم به ثمر نشسته است و تنها وارثان آن نیز همین مردم هستند.

سردار احمدی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی برای اینکه چند صباحی بر کرسی مسئولیت بنشینند به دروغ شعارهای تبلیغاتی سر می دهند تاکید کرد: ما برای شکستن کمر آمریکا بیش از 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرده ایم و برای حفظ عزت ایران از خون آنها نخواهیم گذشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار