مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:

نقشه دشمن ایجاد اختلاف بین نیرو‌های انقلاب و رهبری است

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: یکی از نقشه‌های دشمن ایجاد اختلاف بین نیرو‌های انقلاب و رهبری است.
کد خبر: ۳۷۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ - 26November 2019

نقشه دشمن، ایجاد اختلاف بین نیرو‌های انقلاب و رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «عظیم ابراهیم پور» مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران امروز (سه‌شنبه) در همایش بزرگ «شکوه و اقتدار» که با حضور بسیجیان خراسان شمالی در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز در شرایطی جشن پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم که یکبار دیگر نصرت خدا را در شکست نقشه بزرگ استکبار جهانی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: دشمن در طول انقلاب اسلامی نقشه‌های فراوانی برای شکست نظام جمهوری اسلامی کشیده و فتنه‌های داخلی و خارجی بسیاری علیه نظام و ملت ما طراحی کرده است که به فضل خدا، بصیرت مردم و هدایت‌های به موقع مقام معظم رهبری همه آن‌ها نقش بر آب شده است.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه در کشور 17 هزار شهید ترور داریم، گفت: فتنه 98 بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب بود و فتنه‌های اخیر نیز با حضور پرشور مردم در صحنه جمع شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران افزود: دشمن هنوز برنامه‌های جامعی برای دشمنی با کشور ما دارد بنابراین همه بسیجیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‌های دشمن، ایجاد اختلاف بین نیرو‌های انقلاب و رهبری است بنابراین باید بصیرت خود را افزایش دهیم و به وحدت برسیم.

ابراهیم پور در ادامه از بصیرت مردم خراسان شمالی در حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت: شما مردم خراسان شمالی، آگاهانه، فتنه اخیر دشمن را دفع کردید و نشان دادید که خراسان شمالی شایسته جملات حضرت امام خامنه‌ای است، آنجایی که ایشان فرمودند: خراسان شمالی، گنجینه‌های معرفت و فرهنگ‌ها است.

‌وی تاکید کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی، بزرگ‌ترین ماموریت بسیج است و بسیجیان علاوه بر عرصه فرهنگی در هر عرصه‌ای که احساس نیاز می‌کنند باید آتش به اختیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار