با حضور بهروز غریب‌پور و منوچهر اکبرلو برگزار می‌شود؛

سلسله‌نشست‌های آسیب‌شناسی تئاتر کشور در «مکث و درنگ»

سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی تئاتر کشور با عنوان «مکث و درنگ» و با موضوع «ضرورت و آموزش تئاتر از مقطع ابتدایی به دانش‌آموزان به مثابه یک نیاز جدی» در حوزه هنری برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ - 27November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «ایوب آقاخانی» مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برگزاری سلسله‌نشست‌های آسیب‌شناسی تئاتر خبرداد و اظهار داشت: از نیمسال دوم 1398 این دفتر و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری بر آن است تا سلسله‌نشست‌های آسیب‌شناسی تئاتر را از زوایای مختلف و متعدد برگزار کند.

وی گفت: این نشست‌ها با حضور متخصصان، کارشناسان، مسئولان و سیاست‌گذاران حوزه‌های مربوطه به نحوی طراحی شده است که مصادیق مورد مکث در این نشست‌ها برای صاحبان انگیزه جهت ایجاد دگرگونی و بهینه‌سازی در فضای تئاتر کشور مفید و مؤثر باشد. از این رو، نخستین جلسه‌ این نشست‌ها با عنوان کلی «مکث و درنگ» با عنوان اختصاصی «ضرورت آموزش تئاتر از مقطع ابتدایی به دانش‌آموزان به مثابه‌ یک نیاز جدی» نهم آذر ساعت 17:30 در سالن اوستای حوزه هنری به آدرس خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، ساختمان حوزه هنری با حضور بهروز غریب‌پور و منوچهر اکبرلو با مدیریت اجرایی سینا ییلاق‌بیگی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این سلسله‌ نشست‌ها به دلیل رویکرد محتوایی آن از مدارس و آموزش و پرورش آغاز شده و بر آن است به زوایای دیگر به نحوی بپردازد که جامعیت محتوای تولیدشده آن در مسیر استفاده و راهگشایی محرز باشد. امید که چنین شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها