یادواره شهدای دانشجو شهرستان خاش برگزار شد

بمناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانشجو شهرستان خاش با حضور پرشور دانشجویان، مسئولان و خانواده شهدا امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 27November 2019

یادواره شهدای دانشجو شهرستان خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، بمناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دانشجو شهرستان خاش با حضور پرشور دانشجویان، مسئولان و خانواده شهدا امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.

«ابراهیم صباغ» رئیس دانشگاه آزاد واحد خاش در این مراسم با اشاره به اینکه بزرگداشت شهیدان، عامل قدرت ملی و یکی از شاخص‌های تقویت روحیه ایمان خالصانه در بین تمامی اقشار جامعه است، اظهار داشت: همگان باید یاد و خاطره دلاوران عرصه جهاد و شهادت را زنده نگه دارند تا ارزش‌های اسلامی، بیش از پیش در جامعه عیان شود.

وی با اشاره به اینکه جنبش اصیل دانشجویی در زمان دفاع مقدس یا حتی پیش از آن، در دورانی که سراسر ایران اسلامی زیر یوغ استثمار بود، پا گرفت، افزود: این جنبش در زمان جنگ با پیروی از دانشجویانی چون علم‌الهدی یا استادان بزرگی چون چمران، نقش بزرگی در دفاع از این آب و خاک برعهده گرفت.

صباغ از شهدای دانشجو به عنوان دانشجویان ممتازی یاد کرد که مدرک نهایی را با عالی‌ترین درجه، در ماندگاری با شهادت جستجو کردند، گفت: اینک از تقدس روح پاک همین عزیزان دانشگاه بزرگ ایثار و شهادت در عمق میهن اسلامی شکل گرفته است.

این مسئول شهادت شهیدان دانشجو را از دو جهت با اهمیت دانست و گفت: شهید شدن این بزرگواران در راه حقیقت و جانفشانی آگاهانه و از روی بصیرت دو ویژگی برجسته‌ای است که شهدای دانشجو آن را دارا هستند.

در انتهای این یادواره از تعدادی از خانواده شهدای دانشجو تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار