عسکریان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش ۱۱ درصدی صدقات مردمی نسبت به سال گذشته

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان صدقات در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۸ - 30November 2019

افزایش ۱۱ درصدی صدقات مردمی نسبت به سال گذشته«علیرضا عسکریان» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در زلزله اخیر آذربایجان شرقی ۵۷۵ خانه مددجویان کمیته امداد در ۵۱ روستا ازجمله ترکمنچای، سراب و میانه به صورت کامل تخریب و یا دچار آسیب شد، اظهار داشت: ما در اولین اقدام یک بسته غذایی در بین مددجویان و زلزله‌زدگان توزیع کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه آن منطقه سردسیر است، لباس‌های گرم و چادر‌های دو جداره بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: مردم در تمامی حوادث در کنار کمیته امداد هستند و کمک‌های زیادی کردند.

عسکریان گفت: مردم در سیل ابتدای سال بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان به حساب‌هایی که توسط کمیته امداد اعلام شده بود، واریز کردند؛ همچنین در جشن رمضان با توجه به کمک‌های هموطنانمان ۲۰۳ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در عید قربان از نظر مبلغی، ۷۹ درصد و از نظر تعداد ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش کمک‌های مردمی را نسبت به سال گذشته داشتیم؛ همچنین در جشن عاطفه‌ها با کمک‌های مردمی بیش از ۴۰۰ هزار بسته حمایتی ۴۰۰ هزار تومانی بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه هم‌اکنون خودمان را برای جشن نیکوکاری آماده می‌کنیم، گفت: در مجموع کمک‌ها مردمی در سال ۹۷، ۴۰ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است. همچنین کمک‌های مردمی در سال ۹۸ نسبت به ۹۷، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

عسکریان خاطرنشان کرد: میزان صدقات در شش ماهه نخست امسال هم نسبت به سال ۹۷، ۱۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار