سردار کارگر مطرح کرد؛

ورود مدبرانه‌ی رهبر انقلاب اسلامی به حوادث اخیر/ استکبار جهانی تمام قد و با تمام توان آمده بود/ انقلاب اسلامی جز رحمت و نعمت چیزی برای ملت نداشته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به حوادث اخیر در کشور و با ارزشمند خواندن حمایت هوشمندانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سران قوا گفت: امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) جهادگونه، ایثارگرانه، آگاهانه و در نهایتِ تدبیر وارد این مسئله شدند.
کد خبر: ۳۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 27November 2019

ورود رهبر انقلاب به حوادث اخیر آگاهانه و عاقلانه بود/// تصویر از طریق سروش ارسال شد///

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان بوشهر، ضمن ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه‌ی مقاومت و گرامی‌داشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به اهمیت و جایگاه ویژه‌ی عملیات کربلای 4 در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس ملت ایران یکپارچه و متحد از تمام ادیان و مذاهب با گرایش‌های جناحی به سمت جبهه‌ها آمدند گفت: دفاع مقدس باید همیشه گرامی داشته شود و دست‌آوردهای ارزشمند آن به نسل‌های آینده منتقل شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امنیت و حیثیت امروز کشور را خیر و برکت ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: به برکت دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، صنعتی، پژوهشی، علوم هسته‌ای و ... پیشرفت کرده‌ایم.

سردار سرتیپ کارگر با تاکید بر اینکه بوشهر از استان‌های پیشتاز در هشت سال دفاع مقدس بوده و سابقه درخشانی در جنگ تحمیلی داشته است، استان بوشهر را تنها استان فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این استان از نظر روحیه جهادی و حماسی در برابر عوامل خارجی و دفاع مقدس سربلند بوده است و نباید بهانه‌ای برای عدم وجود زمینِ مرکز فرهنگی در استان وجود داشته باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه باید به پیشکسوتان توجه ویژه‌ای شود، اوج قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به واسطه‌ی حضور پیشکسوتان در صحنه دانست و تصریح کرد: جهاد و از خودگذشتگی پیشکسوتان در دفاع مقدس از عوامل مهم و کلیدی پیشرفت ما بوده است.

سردار کارگر با اشاره به حوادث اخیر در کشور و با ارزشمند خواندن حمایت هوشمندانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سران قوا ابراز داشت: امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) جهادگونه، ایثارگرانه، آگاهانه و در نهایتِ تدبیر وارد این مسئله شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمریکا، اسراییل، انگلیس و عوامل دست‌پرورده‌شان همچو آل‌سعود را عاملان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور اعلام کرد و با بیان اینکه خداوند کشور ایران اسلامی را حافظ و نگهدار است افزود: ورود مدبرانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی به حوادث اخیر که کاملاً آگاهانه، عاقلانه، عادلانه و شجاعانه بود بحمدالله موجب حل مسئله شد.

سردار کارگر در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی کشور به‌خاطر تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه‌ی دشمنان انقلاب و بی‌تدبیری برخی مسئولان و مدیران است، دست‌اندرکاران امور را موظف به رسیدگی به شرایط و مرتفع نمودن موانع اقتصادی و معیشتی مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی جزء رحمت و نعمت چیزی برای ملت ایران نداشته است و این خوشایند دشمنان نیست و بر این اساس در اغتشاشات اخیر استکبار جهانی تمام قد و با تمام توان وارد شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار