در پیامی؛

سرلشکر موسوی روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 28November 2019

سرلشکر موسوی روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، هفتم آذر «روز نیروی دریایی ارتش» را به فرماندهان و کارکنان نداجا و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند، امیر دریادار خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

هفتم آذرماه هر سال یادآور دلیرمردان فراموش‌نشدنی نیروی دریایی است که در یک نبرد تاریخی کتاب زرین افتخارات دریادلان را مزین به پیروزی شصت و هفتمین روز شروع جنگ تحمیلی کردند و این روز به پاس عظمت آن حماسه کم‌نظیر به نام روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

به خواست خداوند بزرگ، با تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این نیروی سترگ روزبه‌روز در مسیر ارتقاء پیش رفته و امروز پرچم اقتدار ایران سربلند اسلامی در اقیانوس‌ها است.

با بزرگداشت شهدای والامقام نیرو و ادای احترام به خانواده‌های محترم آن‌ها و جانبازان صبور، اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی همرزمان عزیزم در نیروی دریایی، به خانواده‌های بزرگوار و صبور آن‌ها درود می‌فرستم و با تبریک روز نیروی دریایی راهبردی از درگاه خداوند بزرگ توفیق روز افزون همه شما را خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها