پیام تبریک فرمانده نهاجا به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی، فرا رسیدن روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۷۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 28November 2019

پیام تبریک فرمانده نهاجا به مناسبت روز نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش فرا رسیدن روز نیروی دریایی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضور برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

هفتم آذرماه سالروز بزرگداشت مردانی است کـه از سرچشمه جوشان عاشورا خروشیدند و دل بـه دریای خروشان خواستن و توانستن سپردند. جوانمردانی از جنس دریا که در طوفان مـوج‌خیز جنگ، دل به ناخدایی خضرِ راهی از سلاله‌ی سادات سپیده‌دم دادند و از اوج تا موج حدیث اقتدار و بلند آوازگی‌شان را با خط سرخِ رشادت و شهادت بر صحیفه روشن دریا‌ها رقم زدند، تا امروز پیشِ سیادت دریایی و کرانه کرامت و کفایتشان، دریا‌های دور و نزدیک آرام گیرند و به ساحت استقامتشان سر تعظیم و تسلیم بسایند.

از جانب خود و همکاران غیرتمندم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ساکنان شهر شهادت، فـرا رسیدن روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهـوری اسـلامی ایـران را بـه جنابعالی و همـه برادران جان بـرکفم در آن نیروی عزت آفرین تبریک عـرض نموده و استواری گام‌هایتان بر زمین رشادت را در سایه الطاف حضرت ولی عصر (عـج) و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار