نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نفوذ دشمن در منابع تصمیم‌گیری مردم را دچار مشکل کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نفوذ بیگانه در منابع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور مردم ما را دچار مشکل می‌کند و این را در فتنه‌های گذشته و فتنه امسال نیز مشاهده کردیم.
کد خبر: ۳۷۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 28November 2019

نفوذ دشمن در منابع تصمیم گیری مردم را دچار مشکل کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در یادواره شهدای عشایر خراسان جنوبی در حاجی آباد شهرستان زیرکوه اظهار داشت: بر خلاف ادعایی که برای ارزشمند بودن عمر می‌کنیم اما هنگامی که به پایان خط می‌رسیم و نگاهی به گذشته می‌اندازیم، می‌بینیم که ارزان آن را فروخته‌ایم و این در حالی است که شهدا آن را با یک مشتری قابل اعتماد یعنی خدا معامله کرده‌اند.

وی افزود: عشایر منبعی از ذخایر صداقت‌ها و ارزش‌ها هستند، اگرچه امروز صنعت پیشرفت کرده و مردم را مشغول به انواع و اقسام مسائل کرده و از طبیعت بازداشته و در عین حال ارزشمند است، اما در کنار آن انواع و اقسام فرضیه‌های بشری، فطرت انسان‌ها را نیز آلوده کرده و غالبا مردم شریف روستا و عشایر به صورت نسبی از این آفت‌ها و آسیب‌ها مصونیت دارند؛ لذا قدر این نعمت را بدانید.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: مردم عشایر از نظر جسمی و سلامت بدن و همچنین از نظر روحی، معنوی و سیر مسائل رشد و کمال، پیشرو هستند.

عبادی با بیان اینکه تمدن با پیشرفت صنعت نیست بلکه تمدن را می‌توان در اخلاق، رفتار و کردار مردم عشایر دید، تصریح کرد: امروز متاسفانه فرهنگ زشت لیبرال دموکرات به مانند یک آفت به جان بشر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر لیبرال‌ها در ایران اسلامی نیز نفوذ کرده و تمامی خرابکاری هایی که نارضایتی‌های مردم را به دنبال دارد کار بیگانه و نتیجه این تفکر است حال می‌خواهد در آستین من و شما باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نفوذ بیگانه در منابع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور مردم ما را دچار مشکل می‌کند و این را در فتنه‌های گذشته و فتنه امسال نیز مشاهده کردیم که درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، و بیداری و هوشیاری مردم، کشور را از یک خطر عظیم نجات داد.

عبادی افزود: در گام دوم انقلاب باید به گونه‌ای باشیم که همه دریچه‌های نفود بیگانه را ببندیم و به آرمان‌های انقلاب که همان عدالت است برسیم؛ لذا نیاز داریم تا شمرها و یزیدهای امروز را بشناسیم.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار