پیام امیر صباحی‌فرد به مناسبت روز نیروی دریایی؛

نیروی دریایی راهبردی مایه افتخار کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی با تبریک روز نیروی دریایی تأکید کرد: با تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا، نیروی دریایی به یک نیروی راهبردی و مایه فخر و اعتبار کشور تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۷۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 28November 2019

امیر صباحی‌فرد روز نیروی دریایی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ ستاد «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش طی پیامی ۷ آذر «روز نیروی دریایی» را به امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار امیر دریادار خانزادی فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به راستی هفتم آذرماه یادآور حماسه با شکوه و غرورآفرینی است که شجاعت، ایثار و جان‌برکفی کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت و ضربه مهلک و جبران‌ناپذیری بر نیروی دریایی دشمن بعثی وارد نمود تا جایی که امام راحل (ره) این همه رشادت، شهامت و شهادت را نشانه‌ای از اقتدار و اعتبار نیروی دریایی دانستند و امروز هم با تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا، نیروی دریایی به یک نیروی راهبردی و مایه فخر و اعتبار کشور تبدیل شده است.

اینجانب این روز پر افتخار را به مجموعه محترم نیروی دریایی و کارکنان شریف و جان‌برکفش تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایت مقام معظم رهبری همچون گذشته و بیش از پیش در را صیانت و سیادت از اهداف و دست‌آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر افراز و پیروز باشید.

فرماند نیروی پدافند هوایی ارتش
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها