فرمانده سپاه کربلا مازندران:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محل عرضه کالای ارزان به مردم است

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محل عرضه کالای ارزان به مردم است.
کد خبر: ۳۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ - 28November 2019

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی محل عرضه کالای ارزان به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در امامزاده یحیی (ع) ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی باید همه جانبه کار کند؛ یعنی در بحث آموزش، ایجاد شبکه تولید کنندگان، تلاش برای تسهیل عرضه کالا و کمک در تأمین سرمایه اولیه گام بر دارد.

وی راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه محله محور را در جهت تأمین سرمایه اعلام کرد و گفت: یکی از نیازهای تولیدکنندگان بازار است که به صورت سنتی در قالب نمایشگاه برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: باید کمک کنیم بازار مقطعی نباشد و در هر شهرستان غرفه‌هایی را با کمک شهرداری بگیریم و به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار بدهیم تا کالای ارزان در اختیار مردم قرار بدهند.

وی آشنایی تولیدکنندگان به راههای فروش کالا در فضای مجازی و اینترنتی را کمک‌کننده دانست و گفت: همچنین شناسایی شرکتهای پشتیبان که در تأمین مواد اولیه کمک می کنند ضرورت دارد و در فروش و بازاریابی باید فعال شوند.

این مسئول ادامه داد: تکمیل و ترویج بخش اعظمی از تولیدات کوچک زودبازده یکی از راههای اقتصاد مقاومتی است که توسط نیروی انسانی به نتیجه خواهد رسید و این گره‌ها را باید مسئولین بسیج سازندگی شناسایی و راهکارهای آن را با سبک و دانشی که هست پیدا کنند و به همه تولیدکنندگان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار