جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تربت جام برگزار شد

شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «تربت جام» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۷۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «تربت جام» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند راه‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان­‌ها اظهار داشت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها هویتی مردمی دارند و متکی به خیل عظیم پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز در همه شهرستان‌ها دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راه اندازی شده و الحمدالله قدم های خوب و مثبتی برداشته شده است.

این مسئول در ادامه به ماموریت دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک کار بین بخشی است و همه موظف هستند از دفاع مقدس به عنوان ذخیره استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب و همچنین پشتوانه حرکت رو به جلو امت حزب‌الله، حمایت کنند.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: باید در اجرای این ماموریت، راه و سیره نورانی شهدا پر رونق نگه داشته شود و مانع تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تربت جام و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، استمرار توجه و مساعدت مسئولین محلی را در تدام اجرای ماموریت های این دفتر مورد تاکید قرار داد.

یوسفعلی‌زاده در پایان تسریع در احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام را ضروری دانست.

در ابتدای این نشست «علی اکرامی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار