وزیر دفاع یمن:

سلاح راهبردی بازدارنده برای دفاع از کشور و حاکمیت آنرا داریم

وزیر دفاع یمن گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ابتکار عمل را در دست دارند و سلاح استراتژیک بازدارنده برای دفاع از کشور و حاکمیت آن در اختیار دارند.
کد خبر: ۳۷۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ - 29November 2019

سلاح راهبردی بازدارنده برای دفاع از کشور و حاکمیت آنرا داریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن اظهار داشت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ابتکار عمل را در دست دارند و سلاح استراتژیک بازدارنده برای دفاع از کشور و حاکمیت آن در اختیار دارند.

وی افزود: جنگ واقعی میان ما و آن‌ها هنوز شروع نشده است. این پیام را به کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن که در راس آن‌ها رژیم صهیونیستی وجود دارد، می‌دهیم که امنیت آن‌ها به ویژه در بُعد اقتصادی در گرو احترام به حاکمیت و ثبات امنیت ملی یمن است.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: امنیت و ثبات کامل باید برای یمن و اقتصاد ملی آن وجود داشته باشد و اگر این رخ ندهد منافع اقتصادی بسیار بیشتر از آنچه برخی تصور می‌کنند آسیب خواهد دید.

وی درباره ادامه سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات متجاوزان علیه یمن هشدار داد و گفت: این حق ملت ما است که در میان ملت‌های دیگر سربلند باشند. این را برای استفاده رسانه‌ای نمی‌گوییم ما مجبور به دفع از ملت یمن که -با همه ابزار و اقدامات متجاوزکارانه کشته می‌شوند و دنیا فقط تماشا می‌کند بدون اینکه حرکتی انجام دهد-هستیم.

العاطفی در ادامه اعلام کرد: می‌گویند که دنیا دهکده کوچکی است و دهکده کوچک باید که به خانواده یمنی توجه کند. اگر ملت یمن کشته می‌شوند و دهکده جهانی خواب است یا فقط تماشاگر اوضاع است پس ما مجبور به دفاع از ملتمان که کشته می‌شوند و سوزانده می‌شوند، هستیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار