حجت‌الاسلام قریشی:

دشمن از طریق فضای مجازی عقاید خود را در جامعه نهادینه می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اربابان رسانه‌ای دشمن به دنبال نهادینه کردن عقاید و افکار خود بر جامعه از طریق فضای مجازی هستند.
کد خبر: ۳۷۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 30November 2019

دشمن از طریق فضای مجازی عقاید خود را در جامعه نهادینه می‌کندحجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، در حاشیه نشست فصلی ائمه جمعه استان، با بیان اینکه ائمه جمعه باید به وظیفه خود مبنی بر ریاست شورای فرهنگ عمومی توجه جدی داشته باشند، اظهار داشت: در این جلسات باید مطالبات عمومی از جمله ترکیب جمعیتی، فرزندآوری و فرزندپروری و تولید محتوا مطرح و پس از به تصویب رسیدن طرح‌ها، این موضوعات از مردم مطالبه‌گری شود.

وی با بیان اینکه امروزه اربابان رسانه‌ای دشمن به دنبال نهادینه کردن عقاید و افکار خود بر جامعه از طریق فضای مجازی هستند، افزود: در برابر این فضا ائمه جمعه می‌توانند با دارا بودن تریبون نماز جمعه و منبرها اقدام به جریان‌سازی و نهادینه کردن باورهای اسلامی در بین مردم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کشور تصریح کرد: تولید محتوا در این عرصه بسیار مهم بوده و لازم است ائمه جمعه در این زمینه تمام ظرفیت خود را در حمایت از تولید محتوای فضای مجازی به کار گرفته و در مورد مسائل مهم کشور اثرگذار باشند.

وی همچنین با اشاره به نقش ائمه جمعه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: این بیانیه درواقع محور تصمیمات و عملکرد مسئولان است که نباید نسبت به این بیانیه غفلت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با درخواست از ائمه جمعه برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: ائمه جمعه باید نهایت تلاش خود را به کار گرفته و محور مطالبات خود را براساس بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار