مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

بصیرت ملت در 9 دی معادلات دشمنان را بر هم زد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی در حماسه 9 دی تمام معادلات دشمنان نظام را بر هم زد.
کد خبر: ۳۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ - 30December 2014

بصیرت ملت در 9 دی معادلات دشمنان را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، حجتالاسلام غلامرضا گودرزی اظهار داشت: حماسه 9 دی یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در آن روز ولایتپذیری خود را به رخ جهانیان کشاندند، افزود: اتحاد و همبستگی مردم بود که توطئههای شوم دشمنان را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: حماسهای که 9 دی 88 رخ داد در حقیقت مشابه حماسه فتح خرمشهر بود.

به گفته گودرزی، در حماسه خرمشهر صدام به واسطه پشتوانههای خود که در رأس آنها استکبار جهانی قرار داشت، علیه انقلاب اسلامی جنگ نظامی راه انداخته بود که خداوند متعال به واسطه خلوص نیت امام راحل و مردم ایران اسلامی دست ابرقدرتها را از سر نظام کوتاه کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فتنه 88 جنگ فرهنگی و سیاسی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه ساقط کردن حکومت اسلامی را دل خود داشت که بصیرت و آگاهی مردم در حماسه 9 دی معادلات آنان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه دست قدرت الهی یکبار دیگر در حماسه 9 دی ملت ایران اسلامی را نجات داد، گفت: مردم همواره در هر زمانی که دشمنان توطئهای را طراحی میکنند با حضور حماسی و مقتدرانه خود در صحنه، پاسخی دندانشکن به بدخواهان میدهند.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: حماسه 9 دی تجلی میثاق دوباره مردم با ولایتفقیه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار