هاشمی در جمع خبرنگاران:

تابلو‌های مزین به نام شهدا در شورای پنجم کمترین تخریب را داشت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب تابلو‌های مزین به نام شهدا مربوط به مدت ۱۰ سال گذشته بوده است و اتفاقاً در دوره شورای پنجم کمترین تخریب انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 01December 2019

تابلو‌های مزین به نام شهدا در شورای پنجم کمترین تخریب را داشتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در حاشیه صد و هفتاد و نهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نباید مردم فقط به دلیل نداشتنِ پول سوار ناوگان حمل و نقل عمومی شوند، اظهار داشت: باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود تا همه مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع آلودگی هوا مسئولان مقصر هستند و مردم تقصیری ندارند، گفت: باید بخشی از هزینه افزایش قیمت سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی هزینه شود.

هاشمی در خصوص آلودگی هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک و سایر طرح‌ها در پایتخت موجب از بین رفتن آلودگی هوا نمی‌شود و تنها درصد آلودگی را کم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به حمل و نقلی نیازمندیم که مقامات عالی‌رتبه هم از آن استفاده کنند، گفت: مصوبات خوبی در شورای اقتصاد درباره تامین اعتبارات برای خرید اتوبوس و واگن مترو داریم که باید به آن توجه شود؛ همچنین دستگاه‌های مختلف از جمله وزرات کشور و وزارت نفت هر کدام نقشی در عدم اجرای مصوبات شورای اقتصاد دارند که باید به آن توجه شود.

هاشمی درباره گزارش کمیته ویژه بررسی موضوع تابلو‌های مزین به نام شهدا در معابر پایتخت هم اظهار داشت: فقط دو دهم درصد تخریب در معابر‌ انجام شده که باید مشخص شود، دلیل آن چه بوده است.

وی گفت: تخریب تابلو‌های مزین به نام شهدا مربوط به مدت ۱۰ سال گذشته است و در دوره شورای پنجم کمترین تخریب انجام شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار