سردار مهری خبر داد؛

افزایش 42 درصدی کالای قاچاق در فرودگاه‌ها/ تجهیز پلیس فرودگاه‌ها به سگ‌های موادیاب

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از استقرار پلیس گمرک در فرودگاه امام خمینی (ره) و تجهیز پلیس فرودگاه‌ها به اکیپ سگ‌های موادیاب خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 01December 2019

افزایش 42 درصدی کالای قاچاق در فرودگاه‌ها/ تجهیز پلیس فرودگاه‌ها به سگ‌های موادیاببه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن مهری» رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در هشت ماهه امسال اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر توسط این پلیس انجام شده است که لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی چیزی حدود هزار میلیارد ریال کالا، ارز و طلای قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه در کشور کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور به استقرار پلیس گمرک در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پلیس از هفته ناجا امسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و هدف از ایجاد آن نیز تشدید فعالیت‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین مبارزه با مواد مخدر در سیستم هوایی کشور است.

سردار مهری افزایش اقدامات اطلاعاتی و کنترل دقیق‌تر بار‌ها و محموله‌ها را یکی از اقدامات مهم پلیس فرودگاه عنوان کرد و افزود: نتیجه انجام این گونه اقدامات منجر به افزایش 67 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تجهیز پلیس فرودگاه‌های کشور به اکیپ سگ‌های مواد یاب (سپکا) خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکارانم تمامی فرودگاه‌های کشور برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن شده است و ماموران پلیس مقتدرانه امنیت این مکان‌ها را به صورت شبانه روز برقرار می‌کنند.

سردار مهری با تشکر از همکاری و همراهی خوب مسافران با مأموران پلیس فرودگاه گفت: از مسافران خطوط هوایی می‌خواهم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه و دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی سریعاً موضوع را به ماموران پلیس مستقر در فرودگاه اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم توسط آنان انجام شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار