رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

برای ساختار و مدیریت جامعه به فضای مجازی نیازمندیم

سردار داود عامری گفت: کشور باید یک ایران مجازی داشته باشد چرا که ما برای ساختار و مدیریت جامعه به فضای مجازی نیازمندیم.
کد خبر: ۳۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 04December 2019

برای ساختار و مدیریت جامعه به فضای مجازی نیازمندیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار عامری در دومین کارگاه آموزشی و توانمندسازی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید تشکر کنیم و باید به حوز‌ه فضای مجازی وارد شویم.

وی گفت: ما انتظار یک انقلاب و یا اتفاق شگرف را در این حوزه نداریم، اما آشنایی با این فضا و اقدام موثر برای آن نکته‌ای است که باید به آن برسیم و این بسیار خوب است که ما در این زمینه کارگروهی به عنوان کارگروه فضای مجازی داریم.

سردار عامری عنوان کرد: مهم این است که ما راه را گم نکنیم این باعث می‌شود که هرچند دیر، اما به مقصد مورد نظر خود برسیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر ما به درستی ابزار‌ها را بشناسیم و به درستی از آن‌ها استفاده کنیم و دانش استفاده از آن را کسب کنیم می‌توانیم به مقصد مورد نظر خود برسیم.

سردار عامری در مورد مفهوم بنیاد مجازی توضیح داد و افزود: مدت‌ها در کشور ما بحث در این زمینه مطرح بود که آیا باید در این زمینه نگاه راهبردی طراحی شود یا خیر. شما می‌دانید کشور باید یک ایران مجازی داشته باشد چرا که ما برای ساختار و مدیریت جامعه به فضای مجازی نیازمندیم.

سردار عامری در پایان توضیحات و اطلاعاتی در مورد اطلاعات و آمار‌های فضای مجازی و بنیاد مجازی به مخاطبان کارگاه آموزشی ارائه داد.

انتهای پیام/ ۸۰۱

نظر شما
پربیننده ها