برگزاری مراسم رونمایی و خوانش کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» در مشهد

مراسم رونمایی و خوانش کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» خاطرات مریم مقدس؛ همسر سردار جانباز اکبر نجاتی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ - 02December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» به قلم مریم عرفانیان روایتی عاشقانه و ماندگار از همراهی همسری دلسوز در هشت سال دفاع مقدس و حکایتی ماندگار از لیلی و مجنون قصه‌ها اما در زندگی واقعی با مشارکت جمعی از سازمان‌های فرهنگی در مشهد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سردار جانباز اکبر نجاتی، مریم مقدس راوی اثر و مریم عرفانیان نویسنده کتاب چهارشنبه ۱۳ آذر، ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های موسسه فرهنگی قدس واقع در بلوار سجاد، چهارراه گلریز برگزار می‌شود.

کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» که توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در سال ۱۳۹۸ روانه بازار کتاب شده و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شده است در ژانر ادبیات دفاع مقدس بر مبنای روابط درون خانوادگی به شکل خاطره نوشته است و نوعی ادبیات شفاهی توسط نویسنده روایت می‌شود که زاویه اول شخص دارد.

«تا ابد با تو می‌مانم» در ۲۶ فصل و ۲۴۷ صفحه زندگی شیرزنی را به تصویر می‌کشد که عشق دنیوی مانع بندگی‌اش نشد و با اشک و آه عزیزترین دلبستگی‌اش را رهسپار میدان نبرد کرد. این کتاب ماحصل ساعت‌ها مصاحبه، هفته‌ها تأمل، ماه‌ها نوشتن و تدوین خاطرات مریم مقدس، به همت مریم عرفانیان گرداوری و تدوین شده است.

از مریم عرفانیان نویسنده ادبیات دفاع مقدس پیش از این کتاب «به وقت اردیبهشت» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» توسط انتشارات به‌نشر به چاپ رسیده است. فاتحان خرمشهر (تاصبح) روایت جانباز ۷۰ درصد محمود باقرزاده، از نگاه من آخرین پرواز (مصاحبه با همسر شهید رضا خاک بین)، گرم‌ترین شب زمستانی) داستان کوتاه براساس خاطرات شهدا و... دیگر آثار این نویسنده دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها