شاهرخ به دفاع‌‌‌‌‌‌‌‌‌پرس خبر داد؛

چاپ کتاب آثار برگزیده دوسالانه سراسری عکس نور/ اختتامیه ۹ دی برگزار می‌شود

دبیر چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور از چاپ کتاب آثار برگزیده این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور ۹ دی در یکی از استان‌های مرزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴ - 04December 2019

«کمال‌الدین شاهرخ» دبیر چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور و مسوول انجمن عکس بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بابیان اینکه تنها آرزوی یک عکاس دیده شدن تصاویری است که عکاسی کرده است، اظهار داشت: اگر عکس‌های یک عکاس دیده نشود و تنها آثار او در یک نمایشگاه و گالری محصور شود، اشتیاقی برای حضور در جشنواره‌ها را نخواهد داشت.

وی گفت: ما در چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور تصمیم گرفتیم که مجموعه کار‌های راه‌یافته به نمایشگاه را در قالب یک کتاب چاپ کنیم؛ البته موسسه فرهنگی و هنری رزمندگان اسلام و بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکزی هستند که چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور را حمایت می‌‎کنند.

مسوول انجمن عکس بسیج خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای برگزاری چهارمین دوره دوسالانه سراسری عکس نور تا ۲۳ آذرماه بود، اما به دلیل حجم بالای آثار، مراسم اختتامیه این رویداد در دی‌ماه برگزار خواهد شد تا کتاب این جشنواره آماده شود و مراسم مناسبی را برگزار کنیم.

شاهرخ افزود: مراسم اختتامیه چهارمین دوره دوسالانه سراسری عکس نور احتمالا در یکی از شهر‌های کاندید دوره پنجم این رویداد فرهنگی و هنری برگزار شود و لذا تاکید ما بر استان‌های مرزی است البته هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم، اما چند نقطه مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

وی گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده این رویداد و برگزاری مراسم اختتامیه، در چهار مرکز استان که بیشترین حضور در چهارمین دوره دوسالانه سراسری عکس نور داشته‎‌اند، نمایشگاه خواهیم داشت که استان‌های اصفهان، شیراز، خراسان رضوی و تبریز از جمله این استان‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار