رئیس ستاد یوم‌الله نهم دی استان تهران:

مردم در ۹دی بار دیگر با ولایت و امامت بیعت می‌کنند

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی گفت: در ۹دی سال‌های گذشته مردم اثبات کردند علیرغم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و کارشکنی‌هایشان، در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند و مردم همیشه از انقلاب حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 03December 2019

مردم در ۹ دی بار دیگر با ولایت و امامت بیعت می‌کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین جلسه ستاد یوم‌الله نهم دی استان تهران که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق و نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی در ساختمان مرکزی این شورا در استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب ملت ایران استمرار دارد و در کنار آن دشمنان فتنه‌های متعددی طراحی می‌کنند؛ جنگ تحمیلی، گروهک های منافقین، ترور شخصیت‌ها، تهدیدها، تحریم، فتنه ۸۸ و فتنه اخیر از جمله فتنه‌های دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: در ۹ دی سال‌های گذشته مردم اثبات کردند علی‌رغم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و کارشکنی‌هایشان در مقابل آنها ایستادگی کردند و مردم همیشه از انقلاب حمایت می‌کنند.

رئیس ستاد یوم‌الله نهم دی استان تهران یادآور شد: ملت ایران همان ملتی هست که در طول هشت سال نبرد مقدس تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا را بهم زدو با بصیرت اوضاع منطقه و جهان را رصد می‌کنند. مردم در ۹ دی بار دیگر با ولایت و امامت بیعت می‌کنند و اثبات خواهند کرد که در برخی از مواقع از مسئولان جلوتر و ملتی قدرشناس، فداکار و ولایی هستند.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: خداوند متعال می‌خواست با حضور میلیونی مردم در ۹ دی طومار دشمنان در هم پیچیده شود، فتنه‌گران به عاشورا جسارت کردند و عاشورا نیز به داد این ملت رسید و آن حرکت بزرگ و تاریخی رخ داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه وظیفه امروز خیلی مهم و حساس است، افزود: حضور گسترده و مقتدرانه مردم در صحنه راهپیمایی و اعلام حمایت‌شان از نظام اسلامی می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار