گلپایگانی خبر داد؛

خرید ون‌های ویژه تردد معلولان در آینده نزدیک/ افزایش سه برابری بودجه مناسب‌سازی معابر تهران

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درباره خرید ون‌های ویژه تردد معلولان دارای شرایط خاص گفت: در این‌خصوص اعتبارات مصوب شده است و به زودی ون‌های تردد معلولین خریداری خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 03December 2019

خرید ون‌های ویژه تردد معلولین در آینده نزدیک/ افزایش سه برابری بودجه مناسب‌سازی معابر تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا گلپایگانی» معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران امروز در صد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا جایگاهی که همه شهروندان بتوانند از امکانات شهری استفاده کنند، فاصله زیادی داریم، اظهار داشت: پس از سال‌ها توانستیم بودجه مناسب‌سازی را سه برابر کنیم.

وی در ادامه درباره خرید ون‌های ویژه تردد معلولان دارای شرایط خاص گفت: در این‌خصوص اعتبارات مصوب شده است و به‌زودی ون‌های تردد معلولان خریداری خواهد شد.

گلپایگانی با اشاره به اینکه خیابان‌های شهر تهران در دوره مدیریت شهری قبل مناسب‌سازی شده، اما شبکه‌سازی نشده است، افزود: طرح جامعی در حال تدوین است که بتوانیم معابر را شبکه‌سازی کنیم.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: گرفتن پروانه الزامی است و هر ساختمانی بخواهد پروانه بگیرد، باید برای تردد معلولان مناسب‌سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در راستای مناسب‌سازی، همه سازمان‌های مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های متولی در کنار مدیریت شهری قرار گیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار