فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست

سردار بهمن ریحانی با اشاره به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقدامات و کارهای اجتماعی سپاه و بسیج گفت: هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست.
کد خبر: ۳۷۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 04December 2019

هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در همایش «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در مجتمع بعثت برگزار شد اظهار داشت: در طول ۴۰ ساله انقلاب تمام شیاطین بزرگ برای سست شدن پایه‌های انقلاب متحد شدند.

وی کار جهادگران بسیجی در محرومیت‌زدایی را در محکم کردن پایه‌های نظام را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: کار شما جهادگران بسیار ارزشمند است، این کار صرفا خدمت‌رسانی نیست بلکه شما پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم کردید.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کار جهادگران دقیقا در نقطه مقابل خواسته‌های دشمن قرار دارد، چون آنها جامعه ایران اسلامی را جامعه‌ای بی‌تفاوت به اعتقادات و هم‌نوع را می‌خواهند.

ریحانی بصیرت افزایی در این جهاد کبیر را وظیفه خطیر برای جهادگران برشمرد و بیان داشت: این کار جنگیدن با اهداف و سیاست‌های فکری و فرهنگی دشمن است، زمانی که در عرصه جهاد و کار تلاش می‌کنید و بخشی از فکر افراد را به این امر وا می دارید این یعنی نقطه مقابل خواسته های دشمنان ما که به دنبال سست کردن پایه های نظام هستند.

وی تصریح کرد: در حوادث روزهای گذشته که اشرار در کشور به راه انداختند مشاهده کردید که در جغرافیایی که کار محرومیت‌زدایی و آبادانی توسط جهادگران انجام شد هیچ مشکلی نداشتیم، البته مردم فهیم هستند و درک دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب بر اقدامات و کارهای اجتماعی سپاه و بسیج ادامه داد: هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست.

ریحانی بیان داشت: اگر نگاهی به تاریخ زندگی امیرالمومنین (ع) بیاندازیم می‌بینیم که ایشان لذت‌بخش ترین دوران زندگی بابرکتشان را نه دوران حکومتداری بلکه زمانی که برای محرومان کار می‌کردند، می‌دانستند.

این مسئول با تصریح اینکه فقر ایمان را سست می‌کند، گفت: کار شما در فقرزدایی بسیار رزشمند است و این اقدامات حتی می‌تواند جامعه را زنده کند.

وی اقدامات گروه‌های جهادی را مایه عزت و سربلندی نظام و عصبانیت و ناراحتی دشمنان بیان و از زحمات آنها تقدیر کردم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها