بهرامیان در همایش حقوقدانان بسیجی عنوان کرد؛

راه‌اندازی شبکه نخبگان حقوقی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با اشاره به راه‌اندازی شبکه نخبگان حقوقی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: این شبکه در راستای مقابله با استعمار نوین حقوقی هم فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۳۷۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 04December 2019

راه اندازی شبکه نخبگان حقوقی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی بهرامیان» رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور در همایش حقوقدانان بسیجی که امروز در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با عنوان حقوقدان تراز انقلاب، نقش‌ها و رویکرد‌ها برگزار شد.

وی افزود: سازمان بسیج حقوقدانان در طرح اعتلای درونی ۲ سال است که در حوزه کادرسازی و تربیت حقوقدان وارد شده و تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ نفر را تحت تربیت قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: ما برای شبکه نخبگان حقوقی و قضایی در سراسر کشور، سه هزار نفر را در ۲۵۶ انجمن تخصصی در سراسر کشور شناسایی و جذب کرده‌ایم. همچنین در حوزه برون‌سازمانی نیز طرح بزرگی آموزش حقوق را داشتیم که در این طرح بیش از یک میلیون نفر در یک‌هزار و ۲۰۰ مسجد به مردم خدمات قضایی ارائه داده و می‌دهند.

بهرامیان با بیان اینکه شبکه نخبگان حقوقی را در سراسر کشور راه‌اندازی کردیم، بیان کرد: تاکنون سه هزار نفر جذب این شبکه شده‌اند که قطعاً می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری داشته باشند و ان‌شاءالله تا سال‌های آینده، تعداد افراد این شبکه را به ۱۵ هزار نفر خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه استعمار نوین حقوقی یکی دیگر از مسائلی است که باید نسبت به آن واکنش نشان داد، عنوان کرد: این شبکه فعال نخبگان حقوقی در راستای تبیین و مقابله با این موضوع نیز روشنگری کرده است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: در راستای اشتغال‌زایی، قرارگاه معاضدت و رفع موانع تولید و اشتغال را هم راه‌اندازی کرده‌ایم و همچنین با کمک مسئولان امر، گام مهمی در جهت مبارزه با فساد برداشته‌ایم که مهمترینِ آن، تأسیس قرارگاه مبارزه با فساد است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار