عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی دو عامل مهم که انقلاب اسلامی را حفظ کرده است

سید تقی کبیری با بیان اینکه تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی دو عامل مهمی است که تاکنون انقلاب اسلامی را حفظ کرده، گفت: دشمنان همواره درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی در جامعه هستند؛ چراکه نهادینه شدن تفکر بسیج در جامعه را مسبب تمام شکست‌هایشان می‌دانند.
کد خبر: ۳۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۰ - 06December 2019

///سید تقی کبیری عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر نقش نیروی مردمی بسیج در مقابله با اقدامات و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در دوران فعلی، بسیجیان برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی پای کار بوده و در این مسیر، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر هستند؛ لذا اینکه دشمنان با این نهاد انقلابی همواره سر جنگ دارند، نشان از موفقیت بسیج در تحقق اهداف انقلابی است.

این مقام مسوول با بیان اینکه بسیجیان همواره خدمت به مردم به خصوص قشر مستضعف جامعه را مهم‌ترین وظیفه و رسالت خود می‌دانند، افزود: بسیج از انقلاب اسلامی که همواره مورد تهاجم و خطرات دشمنان در مقابل فتنه‌ها، توطئه‌ها و کینه‌توزی‌ها قرار دارد، حفاظت و حراست کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی دو عامل مهمی است که تاکنون انقلاب اسلامی را حفظ کرده، گفت: دشمنان همواره درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و روحیه شهادت‌طلبی در جامعه هستند؛ چراکه نهادینه شدن تفکر بسیج در جامعه ما را مسبب تمام شکست‌هایشان می‌دانند.

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه بسیج از بدو تشکیل تا کنون در جهت خدمت به ملت و کشور درخشان بوده است،‌ گفت: فعالیت در عرصه فرهنگی و بصیرت‌افزایی، تشکیل حلقه‌های صالحین و فعالیت‌های تربیتی، فعالیت‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی از خدمات بسیج در طول مدت فعالیتش محسوب می‌شود.

کبیری با اشاره به موفقیت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت در مواجهه با جریان تکفیری تصریح کرد: اینکه بسیج مستضعفین به الگوی مقاومت برای کشورهای منطقه مبدل شده و بر این اساس لبنان و عراق با بهره‌گیری از تفکر امام راحل (ره) توانسته‌اند به سمت داشتن استقلال گام بردارند، نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی و اهداف نظام جمهوری اسلامی به سایر کشورها است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به مجاهدت‌های نیروهای حشدالشعبی و حزب‌الله در منطقه تصریح کرد: مطمئنا اگر این نیروهای مجاهد در نبرد با جریان تکفیری، مقاوم و ثابت قدم نبودند، شکست داعش امری غیر ممکن بود؛ لذا یکی از مولفه‌های مهم در ارتقای عزم و اراده آن‌ها در مقابله با دشمنان در منطقه نهادینه شدن تفکر بسیج در این نیروهاست.

وی با اشاره به مخالفت‌ها با حشدالشعبی در خارج از مرزها و حتی در داخل عراق، مطرح کرد: این ضدیت و مخالفت با نیروهای حزب‌الله و حشدالشعبی توسط کشورهای استکباری نشان دهنده موثر و موفق بودن این نیروها است که از دل و بطن مردم برخاسته‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها