ورود رئیس دفتر مقام معظم رهبری به لرستان

حجت الاسلام و المسلمین «محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر چهارشنبه وارد لرستان شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ - 04December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان روز چهارشنبه با استقبال استاندار لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدی گلپایگانی» هدف از سفر خود به لرستان را معارفه حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد و اظهار داشت: مطمئن هستیم استقبال مردم از ایشان خوب خواهد بود و نماز جمعه در آینده با شکوه برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر رهبر معظم نقلاب اسلامی گفت: از زحمات حجت الاسلام «سید احمد میرعمادی» در این مدت تشکر می‌کنیم.

شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه های حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدی گلپایگانی» است. طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سید احمد شاهرخی به عنوان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد منصوب شد.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

نظر به پایان مسئولیت حجت الاسلام «سید احمد میرعمادی» و با تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در این سال ها، جنابعالی را که خود برخاسته از میان همان مردم و شناخته‌شده و متعلق به آن منطقه می باشید به نمایندگی خود در استان لرستان و امامت جمعه‌ شهر خرم‌ آباد منصوب میکنم.

خاطره وفاداری صادقانه‌ی مردم شجاع آن استان به انقلاب و نظام اسلامی و راه مستقیم امام بزرگوار هرگز از ذهنیت کشور و ملت زدوده نخواهد شد.

حضور جنابعالی ان‌شاءالله باید به تقویت این ایمان خالص و حمایت از جوانان مؤمن و ایجاد فضای سلامت معنوی و محبت اسلامی بینجامد.

بهره‌گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه توصیه مؤکد اینجانب است. توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار