فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امروز جمهوری اسلامی به قوت قلبی برای ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده است

سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: امروز جمهوری اسلامی به قوت قلبی برای ملت‌های آزادی‌خواه و خار چشمی برای مستکبران تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۷۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 05December 2019

امروز جمهوری اسلامی به قوت قلبی برای ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در همایش ناجا و جامعه اسلامی در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در این بیانیه رهبر فرزانه انقلاب به خوبی ادامه راه و مسیر انقلاب را نشان داده‌اند و همه ما موظف به اجرای آن هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در راس آنها پلیس، برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده، آمادگی کامل دارند.

وی افزود: ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، در تمام این سال‌ها دشمنان دست به حربه‌ها و حیله‌های بسیاری زدند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی را زمین زده و به اهداف و برنامه‌های خود دست یابند که البته به فضل الهی همه دسیسه‌هایشان خنثی و هیچ حاصلی از آن به دست نیامد.

جاویدان تصریح کرد: اینک که وارد پنجمین دهه حیات انقلاب شکوهمند اسلامی شده‌ایم می‌طلبد تا جمهوری اسلامی با توجه به تنگ نظری‌های دشمنان قدرتمندتر از گذشته به مسیر عزتمند خود ادامه دهد از این رو رهبر فرزانه انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین فرمودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، انقلاب اسلامی را بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی به قوت قلبی برای ملت‌های آزادی‌خواه و خار چشمی برای مستکبران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) از همان ابتدا سنگ بنای انقلاب اسلامی را بر مبنای ظلم‌ستیزی پایه‌ریزی کرد و تا امروز این فرهنگ در جامعه و حکومت اسلامی ما با درایت رهبر فرزانه انقلاب ادامه داشته است.

جاویدان در پایان از تلاش پلیس برای رسیدن به تراز انقلاب خبر داد و متذکر شد: سربازان ولایت در ناجا همواره آماده عملیاتی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب بوده‌اند.

در پایان این مراسم، از صاحبان مقاله‌های پژوهشی برتر با اهدای تندیس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار