ما قوی هستیم- ۴۰/

آمادگی موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی

«عبدالامیر عریضاوی» ضمن اعلام آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از همه کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی گفت: راویان مرکز در تمام ساعات، آماده روایتگری و پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان بازدید کننده هستند.
کد خبر: ۳۷۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 05December 2019

آمادگی موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان های راهیان نور دانش آموزی کشور

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از آغاز بازدید کاروان‌های دانش آموزی کشور خبر داد و اظهار داشت: طی هفته گذشته بیش از 10 کاروان دانش آموزی از موزه خرمشهر بازدید کردند.

وی افزود: فصل بازدیدهای دانش آموزی کاروان های راهیان نور آغاز شده است و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز به واسطه برخوردار بودن از اسناد و محتوای غنی دوران دفاع مقدس و مقاومت مردم خرمشهر، همیشه از گزینه‌های اول این کاروان ها برای بازدید است.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر گفت: طی هفته گذشته میزبان دانش آموزان ممتاز و بسیجی استان‌های مرکزی و قم بودیم و در همین راستا تمهیداتی اندیشیده‌ایم که در کنار بازدید از موزه، برنامه‌های فرهنگی و هنری تازه‌ای نیز به بازدید کنندگان ارائه دهیم.

عریضاوی در پایان ضمن اعلام آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از همه کاروان‌ها افزود: راویان مرکز در تمام ساعات، آماده روایتگری و پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان بازدید کننده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار