امیر سرتیپ حاتمی:

برای تامین محصولات دفاعی صحنه رزم هیچ نگاهی به بیرون مرزها نداریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: مجموعه وزارت دفاع برای تامین خرد تا کلان محصولات دفاعی که نیاز صحنه رزم را تامین و برآورده می‌سازد، هیچ نگاهی به بیرون مرز‌ها ندارد.
کد خبر: ۳۷۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 05December 2019

برای تامین محصولات دفاعی صحنه رزم هیچ نگاهی به بیرون مرزها نداریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پستیبانی نیرو‌های مسلح، نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیرو‌های مسلح با حضور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی سازمان صنایع دفاع، گفت: مسئولین، فرماندهان و مردم شریف ایران اسلامی مطمئن باشند، مجموعه وزارت دفاع برای تامین خرد تا کلان محصولات دفاعی که نیاز صحنه رزم را تامین و برآورده می‌سازد، هیچ نگاهی به بیرون مرز‌ها ندارد.

وی افزود: امروز تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور در تمامی سطوح و حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک، پدافندی و... به محض احساس نیاز توسط نیرو‌های مسلح، در یک فاصله زمانی منطقی و کوتاه، با کیفیت مورد قبول و استاندارد در اختیارشان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها