جلال عباسی مطرح کرد؛

«مترو» موثرترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت

مسئول امورایثارگران اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روزانه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار سفر توسط متروی تهران انجام می‌شود که به دلیل شلوغی از ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ ایثار برخودار است.
کد خبر: ۳۷۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 07December 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلال عباسی مسئول امور ایثارگران اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست‌اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند. دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی است که همیشه فروزان است و نیاز‌های فکری و معنوی نسل فعلی و نسل‌های بعدی را تأمین می‌کند و نیازمند معرفی رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب است.

وی افزود: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌های بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

مسئول امور ایثارگران اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در متروی تهران تصریح کرد و گفت: مترو بهترین و تاثیرگذارترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، زیرا متروی تهران ارزان‌ترین شبکه قطار شهری جهان و همچنین گسترده‌ترین شبکه قطار شهری خاورمیانه است که در هفت خط اصلی در حال خدمات رسانی به شهروندان است و به گفته شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه روزانه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار سفر توسط متروی تهران انجام می‌پذیرد مترو به دلیل شلوغی و ازدحام مسافران از ظرفیت بالایی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار است، بنابراین نباید از تبیلغ در این مکان تاثیرگذار غافل شد.

جلال عباسی همچنین بر ایجاد مکانی برای مطرح شدن درد و دل‌ها و شکایات جانبازان و ایثارگران گفت: بنده از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان و ایثارگران هستم و با آن‌ها صحبت می‌کنم، جانبازان می‌گویند جایی را برای درد و دل کردن ندارند اگر بتوان مکانی را برای این موضوع ایجاد کنیم گامی کوچک در جهت حل مشکلات جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه برداشته‌ایم.

وی در پایان گفت: همچنین نباید از ظرفیت مکان‌هایی، چون دانشگاه‌ها و مدارس در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت غافل شد با تبلیغات خلاقانه می‌تواند نسل جوان را به سوی این فرهنگ جذب کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها