پایان فیلمبرداری ماجرای نجات یک کودک جنگ‌زده توسط یک خبرنگار+ تصاویر

فیمبرداری فیلم کوتاه داستانی «عروسک» به نویسندگی و کارگردانی نسرین گل ریحان که به نجات یک کودک جنگ‌زده توسط یک خبرنگار جنگی می‌پردازد به پایان رسید.
کد خبر: ۳۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 07December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراحل فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «عروسک» به نویسندگی و کارگردانی نسرین گل ریحان به پایان رسید و تدوین آن توسط سیاوش شهابی در مدرسه سینمایی باران آغاز شده است.

این فیلم که ماجرای نجات یک کودک جنگ زده توسط یک خبرنگار جنگی زن در شهر حلب سوریه را روایت می‌کند، اولین فیلم کوتاه تولید شده در مدرسه سینمایی باران به مدیریت حسین شهابی است و کارگردان و بازیگران آن از فارغ‌التحصیلان این مدرسه هستند.

پایان فیلمبرداری ماجرای نجات یک کودک جنگ‌زده توسط یک خبرنگار+ تصاویر

رضوان بهشتیان، سحر عبداللهی، محمدجواد اسدی و نبی‌اله مینایی جاوید نقش های اصلی این اثر را ایفا می‌کنند. جاسم سبحانی، ترنم سرافراز، روشا حسن پور، احمد قزلباش، محمود قزلباش، مهدی میلان، رضا ایوبی و مصطفی دارابی سایر بازیگران و ریحانه محمدنژاد، مونا عطاریانی بازیگران مهمان این فیلم هستند.

پایان فیلمبرداری ماجرای نجات یک کودک جنگ‌زده توسط یک خبرنگار+ تصاویر

سایرعوامل تولید این فیلم نیز عبارتند از: تهیه کننده: حسین شهابی، تصویربردار: امیرحسین خوشبین، تدوین: سیاوش شهابی، دستیاران تصویر: محمد نصیری، محمد زهی و مهران فتحی، صدابردار: سامان شهامت، دستیار صدا: جابر انصاری، طراح صحنه و لباس: رسول تقیانی، دستیار صحنه: اصغر امامی، دستیار لباس: نجمه صفایی، گریمور: ملیسا احمدی، مجری گریم: محمد مهدی احمدی، منشی صحنه: فاطمه مسعودی‌نژاد،عکاس: فاطمه الهیارنژاد، مدیر تولید: نبی‌اله مینایی، هماهنگی تولید: محمدجواد اسدی، مترجم زبان عربی: نرجس واحدی، تدارکات: اکبر کشاورز و مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی، تولید شده در مدرسه سینمایی باران.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها