مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

تشکل‌های دانشجویی چشم بیدار اقشار جامعه محسوب می‌شوند

سردار «غلامعلی کفاش» گفت: تشکل‌های دانشجویی نمادی از مبدأ رشد و کمال جویی آینده سازان نظام با بصیرت و روشنگری برای اعتلای کشور در بسترهای آگاهی بخش، چشم بیدار اقشار جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ - 07December 2019

تشکل های دانشجویی چشم بیدار اقشار جامعه محسوب می شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

16 آذر یادآور تاریخ رشادت های دانشجویانی است که با مقاومت و ایستادگی خود را در برابر نیروهای استعماری دشمن و رژیم شاهنشاهی مقدمه شکست هیمنه آمریکا در ادوار تاریخی ایران خصوصا در خلیج فارس را به اذهان می آورد.

امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما با دریچه‏‌های دانش نوین میراث داران خون های پاک شهیدانی هستند که برای بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ چیزی در راه این انقلاب دریغ نکردند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

دانشجویان با کسب علم و دانش خود در راستای تعالی و توسعه  پایدار کشور برپایه علم آموزی موجب ترقی و تقویت پایه‌های ایران اسلامی را فراهم می آورند تا ایران اسلامی مقتدرانه در برابر انواع توطئه و دسیسه‌های فتنه‌گران و بدخواهان نظام سروگونه مقاومت و در تلاطم پیامدهای ناگوار نظام همچون سپری مستحکم در جهت حراست از آرمان های ولایت و شهدا در برابر ناملایمات ایستادگی کند.

دانشگاه، گنجینه تمدن علم و دانش و تشکل‌های دانشجویی نمادی از مبدأ رشد و کمال جویی آینده سازان نظام با رویکرد شناخت و قدرت تحلیل تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور همراه با بصیرت و روشنگری برای اعتلای کشور در بسترهای آگاهی بخش، چشم بیدار اقشار جامعه محسوب می شوند.

در پایان یاد و خاطره شهدا علل الخصوص شهدای دانشجوی مبارزه درمقابل استکبار در روز 16 آذر سال 1332 را گرامی داشته و توفیقات روز افزون جهت کسب توفیقات بیشتر در عرصه علم و دانش با عزم ملی دانشجویان جهت ارتقاء و پیشرفت علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه تلاش علم جویان از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها