مسعود سلیمانی:

به زندانی‌ها گفته بودند که من می‌خواستم در آمریکا بمب‌گذاری کنم

استاد محبوس ایرانی در آمریکا گفت: به زندانی‌ها گفته بودند که من تروریست هستم و می‌خواستم در آمریکا اقدام به بمبگذاری کنم.
کد خبر: ۳۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 07December 2019

به زندانی‌ها گفته بودند که من می‌خواستم در آمریکا بمبگذاری کنمبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، «مسعود سلیمانی» استاد ایرانی محبوس در آمریکا که امروز بعد از ۱۴ ماه آزاد و امشب وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد، در بدو ورود به فرودگاه در جمع خبرنگاران درباره برخورد‌های صورت گرفته با وی در این مدت اظهار داشت: آن‌ها (آمریکایی ها) دشمن شماره یک ایران و ایرانی هستند. اینقدر این‌ها (آمریکایی ها) باید کوچک و پست باشند وقتی من را به زندان بردند گفتند که این تروریستی بوده که به آمریکا آمده که بمبگذاری کند و ما به همین خاطر آن را بازداشت کرده‌ایم.

به گفته وی می‌خواستند به این بهانه بقیه زندانیان نتوانند به من نزدیک شوند و از من فاصله بگیرند.

وی افزود: بعد از مدتی زندانیان به من گفتند که به تو نمی‌آید که تروریست و بمبگذار باشی و این‌ها چه می‌گویند؟ که می‌گفتم نمی‌دانم چه می‌گویند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اینقدر این‌ها (آمریکایی ها) کوچک و پست هستند که وقتی می‌گفتم که خیلی بیماران منتظر هستند و باید کار‌های آن‌ها انجام شود، می‌گفتند خوب بمیرند، مشکلی نیست.

سلیمانی اضافه کرد: این نشان داد که مشکل آن‌ها با ایران و ایرانی است. این هم به خاطر پیشرفت‌های علمی و مسیر درستی است که ایران طی می‌کند. ان‌شاءالله با کمک همدیگر کشور را به مراحل خوبی برسانیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار