جشن ازدواج زوج جوان در کنار مزار شهید «سید نورخدا موسوی»+ تصاویر

زوج جوانی مراسم عقد خود را در جوار مزار شهید «سید نورخدا موسوی» برگزار کردند.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 08December 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خیلی دور نیست روزهایی که جوان‌ترهای قدیمی آغاز زندگی مشترک خود را به ساده‌ترین شکل ممکن برگزار می‌کردند، نه از لباس مجلل عروسی خبری بود و نه از سالن‌های پر زرق و برق و باشکوه. همه چیز در عین سادگی اما با صفا و صمیمیت خانواده و دوستان برگزار می‌شد تا دو جوان به خانه بخت بروند. رد این سادگی اگرچه در زندگی‌های امروزی کمرنگ شده اما هنوز می‌شود در سبک زندگی جوان‌هایی که هدف خود را از زندگی نه بر مبنای پول و ثروت بلکه بر مبنای اجرای سنت پیامبر و عمل به فرمان خدا بنا کرده‌اند، می‌توان دید. جوان‌هایی که از لذت‌های مادی چشم‌پوشی می‌کنند تا لذت‌های معنوی را همراه با آغاز زندگی مشترک به خانه ببرند.

جشن ازدواج زوج جوان در کنار شهید «سید نورخدا موسوی» + تصویر

رسم قشنگی که در طول چند سال اخیر به خصوص از زمانی که پیکر مطهر شهدا در اقصی نقاط کشور تدفین و خاکسپاری می‌شود، باب شده، ازدواج و بستن پیمان زناشویی بر سر مزار شهدای گمنام در مقابر آنهاست. اتفاقی که هر چند مدت خبر آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود و خبر از ازدواجی دیگر بر سر مزار شهدا می‌دهد، مراسمی که در اوج سادگی، پر است از زیبایی و معنویت.

جشن ازدواج زوج جوان در کنار شهید «سید نورخدا موسوی» + تصویر

در تازه‌ترین پیوند آسمانی، زوج جوانی با حضور در گلزار شهدای خرم آباد مراسم عقد خود را در کنار مزار شهید «سید نورخدا موسوی» برگزار کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، سید نورخدا موسوی از تکاوران نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در 17 اسفند سال 1387 هنگام درگیری با گروهک جندالله به رهبری عبدالمالک ریگی بر اثر اصابت یک گلوله شدیدا مجروح شد. او طی 10 سال بدون هیچ حرکت فیزیکی در کما بود و به او عنوان جانباز 100 درصد اطلاق شد، تا اینکه در شامگاه 15 آبان سال 1397 به شهادت رسید و آسمانی شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار