برگزاری دومین برنامه «عصر خاطره» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، 18 آذر با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 08December 2019

برگزاری دومین برنامه «عصر خاطره» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدرضا میربابایی دبیر اجرایی برنامه «عصر خاطره» اظهار داشت: دومین سری از برنامه‌های «عصر خاطره» با حضور سید حسین سالاری جانباز و آزاده یزدی و راوی کتاب «سالار تکریت» و مصطفی زمانی‌فر نویسنده این کتاب و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در برپایی برنامه «عصر خاطره‌ها» سه نهاد از جمله سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشارکت دارند و مقرر شده است با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، این برنامه به صورت ماهانه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شود.

دومین برنامه «عصر خاطره» در حوزه خاطره‌گویی دوران دفاع مقدس، فردا (دوشنبه) با حضور جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، ساعت 15 در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار