سینما حقیقت/3

سیزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» افتتاح شد

آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما‌حقیقت» با نمایش فیلم «باد صبا» برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 09December 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما‌حقیقت» صبح امروز در سالن شماره یک پردیس سینمایی چهارسو با حضور «محمد حمیدی‌مقدم» دبیر این دوره از جشنواره، «محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» مدیرعامل پیشین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و «مرتضی رزاق کریمی» برگزار شد.

«حمیدی مقدم» دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما‌حقیقت» در ابتدای این نشست اظهار داشت: خوشحالم که بنده برای جشنواره‌‌ای انتخاب شدم که ۱۲ دوره آن برگزار شده است که در قیاس با جشنواره‌های دیگر جایگاه متمایزی دارد.

وی در ادامه گفت: در این دوره از جشنواره تغییراتی را آغاز کردیم که استاندارد سازی ورود و انتخاب فیلم‌ها از جمله این تغییرات است. مخاطبان باید برای دیدن فیلم‌ها بلیط رزرو کنند که با وجود علاقه‌مندان زیاد فیلم مستند موزه سینما نیز به چرخه اکران سینما حقیقت اضافه شد. سینمای مستند ما در مسیر خود راه روبه رشدی را طی می‌کند و توانسته با سینمای جهان تعامل کند. جشنواره «سینما‌حقیقت» دریچه‌ای است برای تعالی سینمای ایران.

در ادامه این مراسم با حضور «محمدرضا اصلانی»، «حسین ترابی»، «منوچهر طیاب»، «احمد ضابطی جهرمی» و «منوچهر انور» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما‌حقیقت» کار خود را رسما آغاز کرد. همچنین در حاشیه این مراسم قسمت‌های دیده نشده از فیلم مستند «باد صبا» به نمایش درآمد.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها