پاکسازی ۵۲ روستا و کشف سه موشک داعش در جنوب کرکوک

پلیس فدرال عراق از پاکسازی ۵۲ روستای کرکوک و کشف سه موشک کاتیوشا و بازداشت چند تروریست در چارچوب عملیات هفتم «اراده پیروزی» خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ - 09December 2019

پاکسازی ۵۲ روستا و کشف سه موشک داعش در جنوب کرکوکبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، نیرو‌های عراقی روز دوشنبه چند تروریست را در شهرستان «الحویجه» واقع در جنوب کرکوک دستگیر کرده و همزمان چند موشک نیز کشف و ضبط کردند.

پلیس فدرال عراق در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: «لشکر سوم پلیس فدرال عراق و نهاد‌های نظامی وابسته به آن، از دیروز (در چارچوب عملیات هفتم اراده پیروزی) مأموریت پاکسازی مناطق و روستا‌های استان کرکوک و شهرستان الحویجه را آغاز کرده‌اند».

به نوشته پایگاه خبری «اسپوتنیک»، پلیس فدرال عراق تاکید کرد که در این عملیات تاکنون ۵۲ روستا پاکسازی شده و ۱۱۱ بمب هم کشف و ضبط شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: «نیرو‌های عراقی همچنین سه موشک کاتیوشا و چهار گلوله خمپاره و چهار راکت کشف کردند».

دفتر فرماندهی عملیات مشترک عراق اخیرا از آغاز مرحله هفتم از عملیات اراده پیروزی خبر داده و گفت که این عملیات در استان‌های دیالی و صلاح الدین انجام می‌شود.

هدف از انجام این عملیات‌ها پاکسازی مناطق و روستا‌ها و بازداشت افراد تحت تعقیب و نابودی تروریسم در این دو استان اعلام شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار