قاضی‌زاده هاشمی:

ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان مهم‌ترین نتیجه حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و به‌کارگیری نخبگان، توسعه و پیشرفت کشور و ایستادگی در برابر فشارهای خارجی از مهم‌ترین نتایج توسعه و حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان است.
کد خبر: ۳۷۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ - 10December 2019

ایستادگی در برابر فشارهای خارجی مهمترین نتیجه حمایت از اقتصاد دانش بنیان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خانه ملت، اظهار داشت: مجلس در یک سال اخیر مسئله حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت‌های نوآور را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا نشست‌های متعددی با حضور شرکت‌ها، بخش‌ها و افراد مختلف برگزار شد و در این جلسات مباحث مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های نوآور منجر به ساخت و توسعه ایران می‌شود، ادامه داد: حفظ و به کارگیری نخبگان، توسعه و پیشرفت کشور، ایستادگی در برابر فشارهای خارجی از مهم‌ترین نتایج توسعه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: همچنین در این جلسات با دعوت از مسئولان و مدیران وزارتخانه و بخش‌های مختلف از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری، بخشنامه‌های مرتبط با فعالیت استارت آپ‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در این مورد برخی از این بخشنامه‌ها اصلاح شد و برخی در آینده اصلاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مجلس در ماه‌های اخیر در مجموع 10 جلسه را با حضور یکصد شرکت، نهاد و تشکلات مردم نهاد برگزار کرد و در نشست امروز گزارشی از نتایج و اقدامات صورت گرفته در این جلسات ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار