مسئول مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

«وحید علی‌محمدی» گفت: دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 10December 2019

«وحید علی‌محمدی» مسئول مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به لزوم حضور جدی جوانان انقلابی در فضای مجازی و تشکیل جبهه جهادی در فضای سایبری برای مقابله با تهاجم سازمان یافته دشمنان انقلاب اسلامی، ضروری است برای شناخت ظرفیت‌های موجود، سازماندهی‌های آینده و بهره‌گیری از پتانسیل‌های نهفته در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با ایجاد بستری مناسب این روند شتاب بیشتری یابد.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاوت در فضای مجازی، گفت: برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسایی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم کند.

مسئول مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری گفت: با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می‌توان زمینه لازم برای ارائه آثار تولید شده در رسانه‌های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و مقاومت و همچنین حضور مؤثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

علی‌محمدی افزود: علاقمندان و فعالان فضای مجازی استان می‌توانند در محورهای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری از جمله برگزار کنندگان دومین جشنواره فضای مجازی هستند.

وی گفت: ارسال آثار از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com  و یا به آدرس شهرکرد - بلوار آیت الله طالقانی - خیابان سعادت - کوچه 3  - پلاک 1  اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان امکان‌پذیر است و آخرین مهلت ارسال آثار 30 بهمن اعلام شده است.

برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاوت در فضای مجازی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار