ما قوی هستیم- ۴۲/

بازدید روزانه بیش از هزار دانش آموز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر

«عبدالامیر عریضاوی» ضمن اعلام آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از همه کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی گفت: آمار حضور دانش آموزان سراسر کشور در چند روز اخیر به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از مرز روزانه هزار نفر گذشته است.
کد خبر: ۳۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 12December 2019

بازدید روزانه بیش از هزار دانش آموز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز از آغاز بازدید کاروان‌های دانش آموزی کشور خبر داد و اظهار داشت: آمار حضور دانش آموزان سراسر کشور در چند روز اخیر به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از مرز روزانه هزار نفر گذشته است.

وی افزود: شرایط مناسب آب و هوایی در خوزستان و برنامه‌ریزی مدارس سراسر استان و کشور و همچنین علاقه‌مندی دانش‌آموزان به بازدید از مناطق عملیاتی باعث رشد چشم‌گیر کاروان‌های راهیان نور شده است.

عریضاوی از آمادگی این مرکز برای استقبال دائمی از همه کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: غیر از حضور راویان مرکز و توضیحات لازم برای روایتگری و پاسخ به سوالات و شبهات دانش‌آموزان، در حال برنامه‌ریزی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری لازم هستیم تا زائرین راهیان نور با اندوخته بیشتر و بهتری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را ترک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها