رقابت تولیدات فرهنگی ـ هنری بسیجیان در جشنواره «مدرسه عشق»

جشنواره «مدرسه عشق» تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب و ابتکارات بسیجیان را در هشت بخش و ۴۴ قالب فرهنگی هنری به رقابت می‌گذارد.
کد خبر: ۳۷۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 12December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مصطفی زیبایی‌نژاد» مدیر روابط عمومی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج در خصوص فراخوان ششمین جشنواره «مدرسه عشق» اظهار داشت: این جشنواره سالانه برای شناخت و رصد ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تولیدی بسیجیان پایگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که ایجاد شور و نشاط در نقش‌آفرینی تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت ‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره در ۸ بخش و ۴۴ قالب فرهنگی هنری برنامه ریزی شده و فراخوان آن از شهریور ماه سال جاری به پایگاه‌ها و بسیجیان سراسر کشور اعلام شده است.

زیبایی‌نژاد عنوان کرد: بخش‌های جشنواره شامل هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، حوزه سرود و موسیقی، پویانمایی (پویاگران انقلاب)، حوزه اجرا (اجراهای پاتوقی)، حوزه شعر و ادبیات و بخش ویژه (فعال‌ترین پایگاه‌ها) است.

وی گفت: به تناسب اهمیت بخش‌ها به نفرات اول تا سوم برگزیده این جشنواره جوایزی از مبلغ ۵ تا ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد و همچنین برخی آثار استانی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جاسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار