نماینده ولی فقیه در خوزستان:

شهدای حله رفتند که فرهنگ کربلا و اربعین زنده بماند

حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: افرادی که در حله عراق به شهادت رسیدند همان مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه دادند تا فرهنگ کربلا و اربعین زنده بماند.
کد خبر: ۳۷۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 12December 2019

شهدای حله رفتند که فرهنگ کربلا و اربعین زنده بماند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌فرد» در حاشیه دومین سالگرد شهدای اربعین حسینی که امروز در گلزار شهدای اهواز برگزار شد با بیان اینکه اربعین پرتویی از عاشوراست اظهار داشت: همه شیعیان از سراسر عالم برای زیارت اباعبدالله الحسین (ع) اراده می‌کنند و باب شهادت همیشه باز است.

وی افزود: در اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) که اینگونه دل‌ها به یک‌دیگر پیوند خورد، میلیون‌ها نفر در سخت‌ترین شرایط به زیارت می‌روند، مشخص می‌شود که این افراد مانند حادثه‌ عاشورا که بسترساز حکومت امام عصر(عج) است همین مسیر را طی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: افرادی که در حله عراق به شهادت رسیدند همان مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه دادند. درست است مظلومانه به شهادت رسیدند، ولی رفتند که فرهنگ کربلا و اربعین زنده بماند، چراکه با زنده ماندن اربعین و واقعه کربلا، بستر سازی حکومت امام عصر (عج) حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها