امام جمعه یاسوج:

خواسته‌های آمریکا و اروپا هرگز اجرا نمی‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» گفت: فرانسه همراه با آمریکا و انگلیس سعی داشتند تا ایران را در مسئله هسته‌ای و برجام وادار به تسلیم و پذیرش شرط‌های خود کنند؛ اما این خواسته آمریکا و اروپا و به نوعی خواب آنان، هرگز تعبیر نخواهد شد و خواسته آنان اجرا نمی‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 13December 2019

خواسته‌های آمریکا و اروپا هرگز اجرا نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج، در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر، با اشاره به ۲۷ آذر مصادف با سالروز شهادت آیت‌الله «مفتح»، اظهار داشت: این عالم ربانی، فقیه مجاهد، مدافع دین و فرهیخته انقلابی در سال ۵۸ توسط گروه منافقان فرقان به شهادت رسید و امام خمینی (ره) این روز را به‌عنوان «روز وحدت حوزه و دانشگاه» نامگذاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه حوز‌ویان و دانشگاهیان دو قشر مهم کشورند و دشمنان همواره سعی کردند که بین آن‌ها جدایی ایجاد کنند، عنوان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه تاکنون در این ۴۰ سال اخیر اثرات مهمی برای کشور داشته است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که مردم فرانسه علیه سیاست‌های این کشور از جمله در زمینه اقتصادی تظاهرات کرده و شعار می‌دهند، ابراز کرد: در این تظاهرات‌ها عده زیادی تاکنون کشته شده و برخی‌ها نیز زندانی و شماری نیز مصدوم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فرانسه همراه با آمریکا و انگلیس سعی داشتند تا ایران را در مسئله هسته‌ای و برجام وادار به تسلیم و پذیرش شرط‌های خود کنند؛ اما این خواسته آمریکا و اروپا و به نوعی خواب آنان هرگز تعبیر نخواهد شد و خواسته آنان اجرا نمی‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران یک کشور مستقل، آزاد و انقلابی بوده و مردم آن هرگز زیر بار زورگویی‌های دشمنان نمی‌روند، ادامه داد: آمریکا و اروپایی‌ها سابقه بدعهدی علیه کشور و ملت ایران دارند و این بدعهدی تنها مربوط به مسئله هسته‌ای نیست، بلکه در گذشته در زمینه‌های دیگری نیز بدعهدی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: آمریکا و اروپایی‌ها آشوب‌ها را در کشور‌های متحد ایران شامل عراق، لبنان و سوریه برپا کرده و به راه انداخته‌اند و این آشوب‌ها را به داخل ایران کشاندند و عده‌ای فریب‌خورده و مزدور توسط آمریکا و اروپایی‌ها تحریک شدند و به خیابان آمدند و در ناآرامی‌های اخیر عده‌ای کشته و اموال عمومی تخریب شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل آشوب‌های اخیر عده‌ای نیز به شهادت رسیدند و هدف دشمن از این اقدام برهم زدن امنیت کشور بود و در واقع امنیت ایران را هدف قرار داده بودند، افزود: مردم و مسئولان اجرایی کشور با هوشیاری، بیداری و آگاهی خود، آشوب‌گران را سرکوب و اربابان آن‌ها را مایوس کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار