امام جمعه پلدختر:

وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان یک الگو باید در جامعه گسترش پیدا کند

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه یک الگو و نمونه است و باید به تمام اقشار جامعه سرایت کند، گفت: پژوهش را نباید در دانشگاه خفه کرد بلکه باید آن را درجامعه نشر داد.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ - 13December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با گذشت حدود ۹ ماه از سیل شهرستان، هیچ نقطه روشنی در خصوص رفع مشکلات کشاورزان سیل زده دیده نمی‌شود.

وی گفت: در روستاهای سیل زده بابازید حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ و در چم مهر ۸۰ تا ۱۰۰ هکتار زمین منهدم و وجود خارجی ندارند. کشاورزان سیل زده‌ی پلدختری برای امرار و معاش زندگی روزانه خود با مشکلات جدی روبرو شده اند.

امام جمعه پلدختر افزود: انتظار می‌رود مدیریت ارشد استان به موضوع کشاورزان پلدختر ورود کند و اقدام عاجلی برای رفع مشکلات این قشر آسیب دیده انجام دهند.

سید محسن موسوی با بیان اینکه قطع بودن پل شهدای هفتم تیر بر کسب و کار بازاریان و کاسبان ضلع غربی شهر پلدخت۱۰۰ درصد تاثیر منفی داشته است، گفت: انتظار می رود در خصوص اتصال پل شهدای هفتم تیر تسریع جدی صورت گرفته و با اتصال این پل بارقه های امید به پلدختر برگردد.

وی تأکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یک الگو و نمونه بوده و باید به تمام اقشار جامعه سرایت کند، کسی که وحدت جامعه را خدشه دار یا منکر آن شود شیطان یا شریک شیطان خواهد بود. پژوهش را نباید در دانشگاه خفه کرد بلکه باید آن را درجامعه نشر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار